Memoriał Kamilii Skolimowskiej 2022 - IREGO

#Wydarzenia #FilmyPromocyjne

Memoriał Kamilii Skolimowskiej 2022
Diamentowa Liga, Stadion Śląski

Zlecenie dla największego centrum sportu i rekreacji w Polsce ReShape obejmowało kompleksowe przygotowanie pod promocję wydarzenia — ulotki, rollupy, social media, materiały reklamowe do druku i kończąc na filmie promocyjnym z całego wydarzenia.

o wydarzeniu

Historyczna chwila dla świata sportu w Polsce

W światowej lekkoatletyce obowiązuje prosta hierarchia: igrzyska, mistrzostwa świata i ewentualnie te w hali, a potem już tylko ona. Królowa, czego nie sposób podważyć. Diamentowa Liga – coroczna seria mityngów, o udziale, w której śni każdy zawodnik.

Stadion Śląski jako pierwszy obiekt w historii Polski, 6 sierpnia zorganizował mityng Diamentowej Ligi. Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej zastąpił w kalendarzu dwa odwołane mityngi w Chinach.

Mamy szczyt się pochwalić, że byliśmy jednym z partnerów wydarzenia i we współpracy z klubem ReShape zajęliśmy się promocją online, offline, materiałami do druku oraz filmem promocyjnym.

irego-memorial-kamilii-skolimowskiej-stadion-slaski-2022

główne projekty do druku

Zobacz, co wykreowaliśmy

irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-rollupy

Główna ulotka marketingowa - voucher

irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-ulotka
irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-ulotka

Projekty voucherów

irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-voucher-squash
irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-voucher-krio
irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-voucher-cf2
irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-voucher-cf
irego-memoriał-kamilii-skolimowskiej-diamentowa-liga-post

Grafika: Facebook Stadion Śląski

projekty online

Promocja wydarzenia w sieci i jej wyniki

Stworzyliśmy również strategię komunikacji w mediach społecznościowych, przygotowaliśmy grafiki i treści, a nasze posty dotarły do kilkunastu tysięcy osób w zasięgach organicznych (fanpage ReShape).

Oprócz tego była również promocja stacjonarnie w klubie np. poprzez projekty graficzne na telewizorach oraz wysłanie mailingu do bazy danych klubu ReShape (blisko 20 tysięcy danych kontaktowych).

podsumowanie

Efekty współpracy

Efekty były znakomite – po wydarzeniu liczba klientów klubu ReShape wzrosła o ponad 50 dodatkowych osób w pierwszym tygodniu. Z dnia na dzień liczba ta rośnie, choć zapewne będzie zwalniać (piszemy to ponad tydzień po zakończonym wydarzeniu).

Pod względem budżetu prognoza zwrotu z inwestycji sytuuję się na poziomie ponad 200%.

Zobacz jak wyglądało wydarzenie

irego-memorial-kamilii-skolimowskiej-dos-santos

Zdjęcie: Facebook Stadion Śląski

Call Now Button